Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο σχολείο μας η γιορτή για την 25η Μαρτίου, που διοργάνωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης . Με τις αφηγήσεις, τα ποιήματα, τα τραγούδια, τους χορούς και τα σκετς, τα παιδιά ζωντάνεψαν τα γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης, τιμώντας τους ήρωες και τις ηρωίδες που πολέμησαν για την ελευθερία! Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ τάξης καθώς και στους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς κ. Βασίλη Γκόγκο και κ. Ειρήνη Ντούση!











