Το σχολείο μας, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, συμμετέχει στον Μαραθώνιο Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης που συνδυάζει την προστασία του περιβάλλοντος με την ομαδικότητα και τη χαρά της επιβράβευσης. Συγκεκριμένα, σε ειδικό κάδο που έχει τοποθετηθεί στον χώρο του σχολείου, συγκεντρώνουμε μεταλλικά, πλαστικά και γυάλινες συσκευασίες. Εκτός από το προφανές όφελος για τον πλανήτη μας, ο Μαραθώνιος συνοδεύεται από πλούσια δώρα! Όσο μεγαλύτερη είναι η ποσότητα των υλικών που θα συγκεντρωθούν, τόσο πιο πολλά θα είναι τα έπαθλα για τους ανακυκλωτές του σχολείου μας.

