Kαλό Πάσχα!

Με εορταστική και δημιουργική διάθεση οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε πασχαλινές δραστηριότητες γεμάτες χρώμα και φαντασία. Οι αίθουσες γέμισαν με όμορφες κατασκευές, καθώς τα παιδιά έφτιαξαν καλαθάκια, πασχαλινές κάρτες, διακόσμησαν αυγά και έπαιξαν το παιχνίδι με τα κρυμμένα αυγά. Έτσι ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους , συνεργάστηκαν, αντάλλαξαν ιδέες και απόλαυσαν τη χαρά της ομαδικής εργασίας. Ευχόμαστε σε όλους και όλες καλό Πάσχα με υγεία , αγάπη, ειρήνη και χαρά!