Στις 29 Απριλίου 2026 επαγγελματίες υγείας επισκέφθηκαν το σχολείο μας και ενημέρωσαν τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων για ζητήματα που αφορούν την υγεία και την υγιεινή της περιόδου, καθώς και παρεμβάσεις που διασφαλίζουν την ισότιμη πρόσβαση σε προϊόντα περιόδου. Το πρόγραμμα “”Ρισπέκτ στο σώμα σου” είναι ένα καινοτόμο Εθνικό πρόγραμμα, το οποίο αποτελεί πρωτοβουλία του Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με τη UNICEF. Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση της γνώσης και κατανόησης σχετικά με ζητήματα που αφορούν την περίοδο, η καλλιέργεια στάσεων σεβασμού και ισότητας μεταξύ των φύλων και η διαμόρφωση ενός συμπεριληπτικού και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος, όπου κάθε κορίτσι μπορεί να διαχειρίζεται την περίοδό του με άνεση και αυτοπεποίθηση.

