Το 19ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων συμμετέχει με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στις τελικές πρόβες της μουσικοθεατρικής παράστασης «Ο Γάτος», ενός πρωτότυπου έργου, μουσικού θεάτρου που γεννήθηκε μέσα από τη συλλογική δημιουργία, τη μουσική, τον λόγο και το παιχνίδι, που θα παρουσιαστεί στις 15 & 16 Μαΐου 2026 στο Αμφιθέατρο “Δημ. Γλάρος” του ΔΙΚΕΠΠΕΕ “Σταύρος Νιάρχος”.
Η παράσταση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «3ο Κουδούνι Όπερα» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, το οποίο φέρνει μαθητές και εκπαιδευτικούς σε επαφή με σύγχρονες πρακτικές του μουσικού θεάτρου, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά τη δημιουργική διαδικασία μιας ολοκληρωμένης μουσικοθεατρικής παραγωγής.
Από τον Νοέμβριο του 2025 έως σήμερα, εκπαιδευτικοί και μαθητές από 10 σχολεία της πόλης μας συνεργάστηκαν, δημιούργησαν και προετοιμάστηκαν για να συναντηθούν επί σκηνής σε μια μοναδική εμπειρία συνεργασίας, έκφρασης και καλλιτεχνικής δημιουργίας.
Μικροί και μεγάλοι ανυπομονούμε για αυτή τη ξεχωριστή εμπειρία!
«Αφέντη μην πικραίνεσαι και μην το βάζεις κάτω,
υπόσχεση σου δίνω και να το θυμηθείς,
από ’μένανε το Γάτο, πολλά καλά θα δεις!»
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και την παράσταση:
Εθνική Λυρική Σκηνή – Ο Γάτος



