Ανταποδοτική ανακύκλωση
Το σχολείο μας, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, συμμετέχει στον Μαραθώνιο Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης που συνδυάζει την προστασία του περιβάλλοντος με την ομαδικότητα και τη χαρά της επιβράβευσης. Συγκεκριμένα, σε ειδικό κάδο που έχει τοποθετηθεί στον χώρο του σχολείου, συγκεντρώνουμε μεταλλικά, πλαστικά και γυάλινες συσκευασίες. Εκτός από το προφανές όφελος για τον πλανήτη μας, […]






